[HOT] Tragedi holocaust (pembunuhan beramai2) Yahudi-Nazi PALSU? ~ [bhgn 1]



Definisi Holocaust
Holocaust diambil daripada kata akar Yunani yang membawa makna  “menderita akibat kebakaran”. Kata akar Holocaust dipetik daripada suku kata bahasa Greek adalah holokaustos. Daripada segi linguistic Holo bermaksud kesemua dan Kaustos pula bermaksud kebakaran.

Namun, pada masakini, perkataan Holocaust sangat sinonim kepada pembunuhan beramai-ramai kaum Yahudi oleh tentera-tentera Nazi secara sistematik semasa kemuncak Perang Dunia Kedua. Dianggarkan seramai ENAM juta orang Yahudi didakwa meningal dunia akibat tragedi Holocaust. Namun angka tersebut telah menimbulkan perdebatan hangat di kalangan masyarakat dunia terutama pihak pro-Nazi dan anti-semitik kerana angka 6 juta adalah terlampau besar berbanding populasi mereka yang hanya mencapai 500,000 orang pada tahun 1933.
Ada yang mendakwa hanya 4 juta dibunuh oleh Nazi. Ada juga yang mendakwa hanya 1.5 juta sahaja. Yang mana satu betul? 6 juta,4 juta atau 1.5 juta?


Sebelum abad ke-20, istilah holocaust langsung tidak merujuk kepada pembunuhan beramai-ramai kaum Yahudi oleh tentera Nazi. Akan tetapi, ia merujuk kepada penderitaan akibat kesan peperangan, bencana alam, wabak penyakit dan sebagainya.

Asal-usul

Selepas jatuhnya Berlin pada tahun 1945, Pihak Berikat yang didalangi jutawan dan hartawan Yahudi Zionis telah menyebarkan dakyah dan dakwaan palsu mengenai holocaust. Tujuannya adalah untuk dunia melihat kaum Yahudi sebagai bangsa yang patut dikasihani dan dilindungi. Kambing hitamnya adalah pihak Nazi yang mana mereka telah pun kalah susulan jatuhnya Berlin kepada pihak Berikat dan sekutu-sekutunya.

Semasa dakyah itu disebarkan melalui media-media yang dikuasai Yahudi, tiada pun  mulut-mulut yang dapat membela pihak Nazi kerana kebanyakkan anggota-anggota Nazi telah pun dihukum bunuh semasa Tribunal Jenayah Perang di Nuremberg. Manakala pihak-pihak yang pro-Nazi dan Nazi-sympatizer terpaksa bersembunyi dan melarikan diri daripada Berlin akibat  tekanan daripada pihak Berikat yang memburu mereka daripada segenap ceruk Jerman. Namun bergitu, terdapat beberapa orang pegawai Nazi yang membela diri mereka dengan mendakwa Hitler tidak pernah menyuruh mereka membunuh warga Yahudi bahkan istilah holocaust pun mereka tidak pernah mendengarnya.

Tujuan tersirat di sebalik Holocaust

1.         Penubuhan negara Israel

Ramai pengkaji yang tidak mempercayai Holocaust mendakwa bahawa warga Yahudi mempunyai niat-niat tersirat. Niat-niat jahat warga Yahudi yang berfahaman Zionis ada kaitannya dengan penubuhan negara Yahudi di tanah Palestin pada 14hb Mei 1948 selepas berlangsungnya penjanjian Belfour. Pementeraian penjanjian ini mempunyai hubungan kuat dengan mitos penderitaan warga Yahudi semasa Perang Dunia Kedua. Ini semua terkandung di dalam isi-isi penting penjanjian tersebut. Pengaruh kuat panel-panel Yahudi di dalam penjanjian tersebut menyebabkan negara Israel tertubuh secara rasmi di bumi Palestin hanya tiga tahun selepas tamatnya perang dunia kedua.

2.         Mendapat habuan dana akibat Holocaust
Antara sebab lain warga Yahudi mereka-reka cerita Holocaust adalah untuk mendapatkan dana yang berjumlah jutaan dollar setiap tahun daripada negara-negara yang terbabit dengan Holocaust terutama daripada Jerman. Dana tersebut penting untuk membina infrastruktur dan kemudahan asas di sebuah negara yang baru sahaja ditubuhkan.

3.         Antara agenda sulit The Eldest Jewish Protocol
Agenda sulit Yahudi ini banyak dipengaruhi oleh satu lagi rancangan sulit Zionisme iaitu Protokol Orang-orang tua Yahudi atau The Eldest Jewish Protocol yang mana sering dinafikan oleh Yahudi Zionis. Rancangan sulit Yahudi itu antara lainnya untuk mewujudkan bangsa Yahudi yang kuat dan berpengaruh sehingga mewujudkan sebuah kuasa besar baru(New World Order). Oleh sebab itu, mitos Holocaust hanyalah antara pelan-pelan awal yang dipanggil stepping stone atau batu loncatan untuk mencapai tujuan utama Yahudi Zionis tersebut.


Holocaust dan Final Solution

Hampir semua antara kita sering didengarkan sama ada melalui media massa mahupun media elektronik mengenai Holocaust dan Final Solution. Media termasuk daripada negara-negara Islam sendiri menerima bulat-bulat apa yang didakwa oleh media barat yang sememangnya telah didalangi oleh Yahudi laknatullah.
Dakwa mereka, Hitler telah mengarahkan pengawai-pengawainya termasuk Heinrich Himmler yang juga ketua Gestapo untuk membasmi semua warga Yahudi dengan cara yang paling akhir iaitu dengan menempatkan mereka di kem-kem yang dilengkapi dengan gas-gas maut. Mereka mendakwa Nazi yang diketuai Hitler tidak berhati perut dengan membunuh hampir kesemua tahanan di kem-kem tahanan dengan pelbagai cara seperti melalui gas-gas maut, menembak hidup-hidup, menanam hidup-hidup dan membakar mayat di dalam relau secara hidup-hidup.

Jika dilihat daripada sudut logik, ia adalah dakwaan karut yang menyama-tarafkan warga Jerman sebagai warga tidak bertamadun. Padahal, warga Jerman dikenali sebagai masyarakat yang kuat berkerja, pintar dan berkemahiran tinggi pada masa itu. Pada abad ke-20, masyarakat Jerman telah jauh melampaui bangsa-bangsa lain daripada segi teknologi dan sains. Malah pada hari ini sekalipun, masyarakat Jerman masih lagi mendahuluinya.

Kem Auschwitz, kem maut?

Media-media di negara-negara musuh Jerman semasa Perang Dunia Kedua sering mempamerkan kem Auschwitz sebagai kem maut. Menurut mereka, kem tersebut dilengkapi dengan bilik-bilik gas yang digunakan untuk membunuh warga Yahudi secara sistematik. Akan tetapi, adakah pembaca yakin bahawa dakwaan mereka itu benar?

Ketiadaan bukti menyebabkan mereka sanggup menipu!
Di kem Auschwitz, boleh dikatakan langsung tiada tanda-tanda bahawa tempat itu adalah tempat pembunuhan beramai-ramai warga Yahudi. Bilik yang didakwa sebagai bilik gas maut itu menimbulkan pelbagai tanda tanya.
Antaranya adalah, pintu yang menutupi bilik gas tersebut hanya diperbuat daripada kayu biasa yang mana ia hanya layak untuk menutupi bilik mandi berbanding bilik gas maut.
Pintu yang menempatkan 'bilik gas maut'...

 
Antara bukti-bukti lain yang menafikan kem Aushwitz bukan kem maut adalah:

1.         Seorang wanita warga Austria yang pernah menjadi banduan di kem Auschwitz pada tahun 1942,Maria Vanherwaarden, telah mendakwa bahawa beliau pada mulanya ketakutan ketika di bawa ke dalam bilik yang dikatakan sebagai bilik gas maut, namun setelah memasukinya, beliau sedar bahawa ia hanyalah bilik untuk membasmi kuman dan kutu sebelum di bawa masuk ke dalam kem utama. Maria menambah, kebanyakkan yang maut di kem Auschwitz bukan disebabkan dibunuh tetapi kerana maut akibat wabak Tifus dan membunuh diri. Wabak tifus adalah sejenis demam yang berjangkit yang mampu membawa maut kepada penghidapnya.
Paul Sakowski antara individu terawal yang memeriksa bilik gas di kem Auschwitz.



2.         Maria Frank, seorang warga Hungary yang mula ditahan di kem Auschwitz mulai Julai 1944 di mana pada ketika media mendakwa bahawa kem Auschwitz telah memakan nyawa 25,000 orang dalam satu hari melalui bilik gas maut. Beliau pelik apabila perang tamat kisah tersebut tersebar sedangkan beliau tidak pernah melihat mana-mana warga Yahudi dibunuh di kem tersebut melainkan disebabkan wabak Tifus.
Badan yang kurus, cengkung dan tidak bermaya. Itu semua adalah kesan wabak Tifus. Bukan tidak cukup makan dan diet yang teruk seperti dakwaan Yahudi penipu.!



3.         Terdapat ramai di antara banduan-banduan di kem Auschwitz dibebaskan dan dibenar pulang ke negara masing-masing. Ini bermakna kem Auschwitz tidak pernah melakukan sebarang pembunuhan besar-besaran seperti yang didakwa Yahudi kerana jika ia pernah berlaku, maka banduan-banduan tidak akan dibebaskan kerana apabila dibebaskan, bekas banduan tersebut mesti menyebarkan cerita pembunuhan tersebut.! Yahudi memang penipu besar.
Macammana pula dengan gambar ini?ceria dan sihat walafiat. Hanya di kem Auschwitz, Madjanek dan Birkaneu yang terdapat tahanan khas yang berpenyakit wabak Tifus.!



4.         Pada Disember 1942, Hitler telah mengarahkan Himmler untuk memastikan bahawa kadar kematian di kem-kem tahanan dikurangkan terutama disebabkan wabak Tifus. Himmler dengan tegas telah memastikan setiap tahan wajib menjalani langkah-langkah pemeriksaan kesihatan sebelum dan selepas dimasukkan ke dalam kem tahanan. Banduan yang dilepaskan atau ditukar kem tahanan juga wajib menjalani ujian saringan kesihatan yang ketat. Langkah pemeriksaan ini termasuklah banduan terpaksa memasuki bilik gas yang digunakan untuk membunuh kuman dan kutu hama. Cerita dan khabar angin mengenai bilik gas maut semuanya datang daripada langkah-langkah kesihatan yang dilaksanakan oleh Himmler.

5.         Sebuah foto yang ditangkap daripada atas udara oleh agen CIA telah dikeluarkan pada 1944. Ia memaparkan kem Auschwitz yang tenang tidak ubah seperti sebuah desa kecil. Tahanan masih boleh keluar berjalan tanpa sebarang sekatan. Ia berbeza dengan dakwaan pihak Berikat yang  mendakwa terdapat ribuan banduan menunggu giliran untuk dimasukkan ke gas maut dan mayat-mayat dibiarkan bergelimpangan sebelum dibakar.
Gambar kem Aucshwitz pada 1944, lengang sepertimana pada 2008!



6.         Dr. William B. Lindsey yang merupakan penyelidik daripada Dupont Corporation telah melakukan kajian secara terperinci di tiga kem yang dikatakan sebagai kem maut iaitu Auschwitz, Birkaneu dan Majdanek. Hasil yang diperolehi beliau sungguh memeranjatkan kerana beliau mendakwa kem tersebut langsung tidak layak digunakan untuk membunuh ratusan ribu tahanan warga Yahudi kerana sistem perpaipan gas di situ hanyalah ringkas dan mudah. Beliau juga mendakwa gas jenis Zyklon B(Asid Hidrosianid) tidak pernah digunakan untuk membunuh manusia tetapi hanya untuk membunuh kuman Tipus dan hama.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lAtEsT CoMmEnT

Get widget here

GO BACK HOME...click here

dOwNlOaD MoViE,SoFtWaRe,trAiLer mOvIe TerKiNI DiSiNi!!

pOLLoWeRs gUa


ShoutMix chat widget