RAKAN RAKANKU DAH KAWEN...


Ini bkn nasihat mahupun pesanan... sume sekadar sembang petang, so xlayak pun nk bertazkirah di sini...
pertama-tamanya diucapkan tahniah kpd sume rakan2 ku kerana sudah hampir berjaya menghilangkan status teruna dan dara :P mendirikan rumah tangga... smoga korang sume berbahagia ke anak cucu, dimurahkan rezeki dan mendapat keredhaan Illahi...

kemaafan dipohon andai tubuh bdnku x dapat hadir kerana tidak kurang 8 orang yg akan berkahwin bln 6 ni... so andai xdpt hadir, hopefully masih bole dtg walaupun stelah abis majlis (korang blanja kt STARBUKS SBULAN, xde hal la tuan ku nk dtg...)

kepada yg hantar kad melalui posmen mahupun hanya tag di facebuk, mekasih diucapkan... aku phm, mayb korang nk kurangkan bajet print kad or xsmpat nk pos....

walaupun aku trasa makin lama aku semakin tua,kerana sahabatku smua da berumah xkesahla bertangga atau x..sbnanye dlm atitringin je nakkawen cpat..ongkosnyela bro....hehe..sbar ye wahai bakal isteriku tersayang..SH NUR..

so, kepada SYUKRI MARTIUS, NAJWA HANIS, APIT BOLEH BELAH, ANUM, PET KAMALAZNOR, ANIS AFIFAH....AKU NK UCAPKAN SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT KORANG SMUA..

1 comments:

tAk BerNaMa said...

^.^v hee~
insya'Allah...da smpai seru nnt,kawen laa kte.hehe.blik kg ni pn rmai da btnye,ble nk g kduri ptrajaya plak.hehehe~ -JanZ-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lAtEsT CoMmEnT

Get widget here

GO BACK HOME...click here

dOwNlOaD MoViE,SoFtWaRe,trAiLer mOvIe TerKiNI DiSiNi!!

pOLLoWeRs gUa


ShoutMix chat widget